אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

משתמש חדש/אורח

דאגנו לכם ליצירת חשבון קלה ומהירה במיוחד. המשיכו למילוי פרטיכם ותוכלו ליהנות מהיתרונות של משתמש רשום כבר עכשיו.

להרשמה

חזון ההשפעה

דיזנגוף סנטר- כנראה הקניון המקיים בעולם

דיזנגוף סנטר הוא הקניון הראשון בישראל וזאת בהחלט נקודת ציון שאפשר להתגאות בה!  אבל עם השנים, הפך הסנטר להרבה יותר ממרכז קניות. דיזנגוף סנטר היום, הוא מרחב השפעה, המחבר בין הקהילה לסביבה, חברה וכלכלה. 

הסנטר נפתח בדצמבר 1977 והשנה, ספרנו 320 עסקים ישראלים ובינלאומיים, גדולים וקטנים, בבעלות רשתות או אנשים פרטיים לצד עשרות דוכנים, חוגים, שווקי אוכל, פופ אפים כנסים ואירועים המביאים לסנטר, כמיליון מבקרים מידי חודש. 

 

תוכנית ההשפעה של הסנטר: 

תכנית ההשפעה שלנו מוצגת כאן בגאווה. 

בחלק מהנושאים אנחנו עומדים ביעד, בחלקם אנחנו מזהים התקדמות ובחלק מהנושאים נכשלנו, אבל זה רק מוכיח שאנחנו על זה ;) נכון להיום, הסנטר מציג עשרות נקודות שונות של השפעה על החברה ועל הסביבה (הרשימה אגב מתעדכנת באופן שוטף) ואנחנו מזמינים פעילות ופעילים חברתיים, ארגונים, מלכ"רים וחברות מהמגזר העסקי להצטרף אלינו לסנטר - להשתתף בהרצאות חוגים וסדנאות השפעה, להציג בירידים תערוכות כנסים ופופ-אפים. אנחנו מזמינים אתכם להציע וליזום נקודות נוספות ולהצטרף אלינו להשפעה. 

 

 

זה בסדר, כולם הולכים לאיבוד בסנטר 

הבדיחה הזאת עוברת כבר דורות רבים והאמת? אנחנו לוקחים את זה כמחמאה ;) אחרי הכל, המתחם תוכנן כמבנה אורבני מבודל ומתבדל, שמהווה המשך וחיבור טבעי של הרחובות דיזנגוף וקינג ג׳ורג׳ ולמרקם העירוני הקיים. הסנטר בנוי משני בניינים וארבע קומות מסחר, והוא במרכז החיים של השכונה בשונה מקניונים אחרים, הסנטר חי את הרחוב ועם הרחוב, ולא מחליף אותו, הרי כולם יעברו בקיץ דרך הסנטר לסיבוב במזגן ;) 

 

מרכז קניות בקהילה 

הקסם של הסנטר הוא בשילוב: מצד אחד, קניון אזורי גדול בעל אופי קניוני מסורתי, עם מותגי ענק ואווירה בינלאומית ומצד שני -  קניון שכונתי בלב תל אביב – לקניות, סידורים וצרכי בסיס ומשמש את תושבי הסביבה והאזור כמרכז מסחרי לצד מגוון של עסקים קטנים מיוחדים גם כמרחב פתוח לבילוי של קהילות מיוחדות ויחודיות, מעולמות המד"ב, פנטזיה, גיקים, אנימה, מנגה, ספרים, מוסיקה, קומיקס, אומנות חברה וסביבה, ומנגיש חוגים, סדנאות, קורסים, מרחבי גלריה ופעילויות לילדים. 

בזכות האופי הייחודי של הסנטר התפתחה מדיניות שיווקית שעודדה ומעודדת פעילות מבוססת קהילה במנעד רחב: מירידי אופנה והשקות טכנולוגיות דרך אנימה, פנטזיה, סקס וקישוטי גוף, תרבות פופ וקומיקס ועד חיי לילה ותחביבים שמתרחשים במרחב הסנטר כמעט מדי יום,  עם עשרות ירידים, תערוכות, השקות, התרמות. הסנטר מהווה מרכז חוויה קהילתי. 

 

ממרכז קניות למרכז השפעה

כדור שלישי, לעסק משפחתי -  הסנטר צמח כגוף עסקי שמכוון לרווח כלכלי, הגדלת הכנסות בנוסף להקטנת הוצאות וגידול הרווח והחלוקה למשקיעים.

במרוצת השנים (אנחנו כאן כבר עשורים), נתקלנו בנקודות בהן הנוסחה הזו, פשוט לא עובדת. 

אנחנו מאמינים שלצד הפן העסקי והרווחי, עלינו ועל בעלי עסקים וחברות במרחב החברתי מוטלת החובה לעשות ככל שביכולתנו על מנת להשפיע על הסביבה והחברה: קודם כל, לצמצם פגיעה בחברה ובסביבה, ולאחר מכן, גם לתרום ככל הניתן לחיזוקם. 

בשנת 2013, הוקמה מחלקת הקיימות של דיזנגוף סנטר, כגישה ניהולית, ומתוך אמונה שראיית העולם הזו תלך ותתפתח ותעזור לפתור חלק מאותן בעיות בהם נתקלנו בעבר. 

 

קיימות - דיזנגוף סנטר

 

מדיבורים למעשים: חזון ההשפעה של דיזנגוף סנטר

יש לנו חזון! עד שנת 2028, הסנטר יפעל כבניין מקיים, יהווה מרכז השפעה חברתי וסביבתי, לצד רווחים וקידום עסקים ויוזמות. 

שמנו לעצמנו יעדים מרחיקי לכת בנושאי חשמל, פליטות פחמן, מים, ניקוזים וביובים, טבע עירוני, חקלאות אורבנית, מזון, עובדים, עסקים, טיפול באשפה, מרכז מבקרים ובית הספר לקיימות. 

בנינו תוכנית בניין עיר חדשה, להוספת שטחים מעל ומתחת לסנטר ואנחנו מקיימים פעילות חברתית בשיתוף עמותות, חל"צ רשויות ומוסדות חינוך.

בכל שנה אנו בוחרים ובוחרות את הפרויקטים, היוזמות או השינויים התפעוליים בהם נטפל, במטרה למצוא את הפרויקטים היעילים והריווחים ביותר עם פוטנציאל ההשפעה הגבוה על הקהילה והחברה בה אנחנו חיים.